نظرات متفاوت درمورد پیراهن نارنجی رئال: شبیه پیراهن بارسا درفینال1992 است

http://u.goal.com/316300/316364_heroa.jpg

شاگردان کارلو آنچلوتی امسال و در برخی از دیدارهایشان لباس های نارنجی رنگی را به تن خواهند کرد که دیروز در مراسمی رونمایی شد.

البته این لباس ها درمیان هواداران تیم مادریدی نظرات متفاوتی را برانگیخته و خیلی از هواداران رئال از این لباس ها خوششان نیامده است. طبق یک نظرسنجی در روزنامه آ.اس، 52% از هواداران رئال این لباس را می پسندند و 48% از این لاس خوششان نیامده.

سه سالی می شود که کمپانی آدیداس برای لباس دوم رئال در بازیهای اروپایی (لباس سوم رسمی تیم در فصل) از رنگ های مختلفی استفاده می کند. در فصل 2-2011 لباسها با رنگ قرمز طراحی شده بود که این لباسها هم در ابتدا چندان جلب نظر نکرده ولی درنهایت فروش خوبی داشت.در فصل 3-2012 لباس سوم رئال به رنگ سبز تیره بود که کمتر از لباسهای قرمز از آنها استقبال شد و حالا برای این فصل لباس سوم رئال به رنگ نارنجی طراحی شده.

شاید بازخورد منفی این لباس، به خاطر تشابه رنگ آن با لباس تیم های دیگری از جمله لباسی که بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1992 در ومبلی برتن کرده بود، باشد. حالا صفحه توئیتر پر شده از عکسهای لباس سوم این فصل رئال مادرید درکنار عکسی از رونالدو کومن در فینال اروپا در سال 1992 مقابل سمپدوریا که آن هم به رنگ نارنجی بود.

این لباس نارنجی شباهت زیادی هم به لباس نارنجی تیم ملی هلندبه ویژه در جام جهانی 1974 دارد.

والنسیا هم در فینال لیگ قهرمانان اروپای سال 2000 مقابل رئال مادریدکه با برد 0-3 کهکشانی ها به پایان رسید لباس نارنجی مشابهی را برتن داشت.رئال سوسیداد هم در فصل گذشته لباس نارنجی رنگی رااستفاده می کرد.

درهرصورت لباسهای سوم رئال که به رنگ نارنجی است کسی را بی تفاوت نگذاشته.شما هم نظرتان را با ما درمیان بگذارید.آیا از طراحی ورنگ این لباس خوشتان آمده یا نه؟

 La camiseta naranja divide a la afición del Real Madrid


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392 ا 16:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.